Гніт чи клапана ВАЗ: всі аспекти

На перших автомобілях ВАЗ 2110 встановлювався 8-ми клапанний двигун об’ємом 1,5 літра, а пізніше 1,6 літра. У разі обриву ременя, поршні не зустрічалися з клапанами на таких двигунах і клапан не гнуло. Перші проблеми почалися з появою автомобіля ВАЗ 2112 з 16-клапанним двигуном обсягом 1,5 літа. Конструкція такого двигуна сильно змінилася, а його потужність зросла з 76 кінських сил до 92. Це була перша машина виробництва ВАЗ з подібною проблемою. Водіїв очікували масу складнощів і дорогий ремонт. Пізніше проблему вдалося вирішити, встановивши на ВАЗ 2112 16-клапанні двигуни об’ємом 1,6 літра. Секрет полягав у тому, що у поршнів виїмки під клапана були глибше, відповідно клапани фізично не могли воткнуться в поршні.

Через кілька років на зміну ВАЗ 2110, 2111 і 2112 прийшла Лада Пріора. Біля автомобіля стояла 16-клапанний двигун об’ємом 1,6 літра. Однак, як показала практика, при обриві ременя ГРМ клапана зустрічалися з поршнями і їх гнуло. Така ж проблема притаманна і Ладі Калині на 16-клапанних двигунах з об’ємом 1,4 літра.

Варто відзначити, що навіть якщо у вас ВАЗ 2112 з 16-клапанним двигуном м об’ємом 1,6 літра, не варто думати, що ви застраховані від цієї проблеми. На поршнях і на клапанах може утворитися великий шар нагару, в цьому випадку, і на такому моторі може статися загин клапанів.


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *